Kontakt os
Du kan ringe til os på tlf. +45 72 72 72 52 eller sende email via formular nedenunder. Skriv gerne i mailen, hvad henvendelsen konkret drejer sig om.
- Krogagervej 8, 5240 Odense
Hvad skal med? Der er ingen faste krav til indholdet i en klage, men jo flere detaljer, som du beskriver hændelsen med, jo bedre. Er det f.eks. en tur, som du klager over, så hjælper det os at skrive, hvorfra og til du har kørt, samt detaljer om bilen og chaufføren.
Hvem læser klagen? Klagen sendes direkte til ledelsen, og de svarer dig hurtigst muligt.
Hvornår får jeg svar? Det kommer an på, hvad du klager over. Hvis vi skal have en udtalelse fra en chauffør, vil det f.eks. tage lidt længere tid. Vi forsøger at besvare alle klager, inden 3 hverdage fra modtagelse. I ferieperioder kan det dog tage længere tid.
Kan jeg klage til andre? Hvis det drejer sig om flexkørsel, så er det Flex man kontakter. Ved taxikørsel er det Taxi365.